فيلم هاي منتخب

۱۱ بازديد

دانلود فيلم هزارپا  - دانلود فيلم هزارپا با لينك مستقيم - دانلود فيلم هزارپا كامل
تا به امروز فيلم هزارپا به مجموع فروش 30 ميليارد دست يافت به اولين فيلم سي ميلياردي سينماي ايران شد. آخرين آمار فروش فيلم هاي سينمايي روي پرده نشان از آن دارد كه هنوز فيلم هزارپا با 37 ميليارد فروش در صدر فروش فيلم هاي سينمايي قرار دارد و «مغز‌هاي كوچك زنگ زده» و «تنگه ابوقريب» در رتبه هاي دوم و سوم قرار دارند، لازم به ذكر است كه اكران اين فيلم همچنان ادامه دارد و دوم آذرماه اكران هزارپا ويژه ناشنوايان در اين پرديس برگزار شد.
دانلود فيلم خانم يايا در شعار تبليغاتي اين فيلم آمده است : اين فيلم اصلا خنده دار نيس.
اين فيلم داستان دو باجناق است كه پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت
در چين گريزى هم به پاتايا ميزنند اما رويارويى آن ها با دوست قديمى همه چيز را به هم ميزند…
 
دانلود فيلم قانون مورفي در حقيقت اين فيلم الهام گرفته از يك فرهنگ غربي است قانون مورفي يك زبانزد رايج در فرهنگ غربي است كه مي‌گويد «هر خطاي ممكن رخ خواهد داد.» اين جمله از «ادوارد مورفي»، مهندس نيروي هوايي و محقق «نظريه آشوب» آمريكايي است. طبق اين زبانزد هميشه همه چيزها در بدترين و نامناسبترين زمان به خطا مي‌روند و كارها را لنگ مي‌گذارند. معمولا هنگامي كه شخصي همواره بدشانسي مي‌آورد او را مشمول قانون مورفي مي‌نامند.
 
دانلود فيلم كلمبوس فيلم قصه خانواده ايست كه كه روياي مهاجرت به آمريكا دارند و در حال انجام مقدمات سفر هستند اما مشكلاتي هم در اين بين وجود دارد.با نشان دادن خانه اي بزرگ و سر و صداي اعضاي خانواده فيلم شروع مي شود.سيروس(فرهاد اصلاني) داماد خانواده به معرفي اعضاي خانواده براي تماشاچي ميپردازد.
 
دانلود فيلم مغزهاي كوچك زنگ زده  فيلم مغزهاي كوچك زنگ‌زده Maghzhaye Koochake Zang Zadeh
فيلم مغزهاي كوچك زنگ‌زده محصول سال 1396
IMDb مغزهاي كوچك زنگ‌ زده 7.8/10
95% از كاربران Google فيلم مغزهاي كوچك زنگ‌ زده را پسنديدند
تاريخ اكران اوليه: 6 فوريه? 2018
كارگردان: هومن سيدي
مدت زمان فيلم مغزهاي كوچك زنگ‌زده: 1 ساعت 50 دقيقه
فيلم‌نامه: هومن سيدي
جوايز: سيمرغ بلورين براي فيلم برگزيده? تماشاگران - سينماي ايران، بيشتر
دانلود فيلم خوك حسن خشمگين است. مدتي است موفق به فيلم ساختن نشده. شيوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و مي‌خواهد با كارگردانان ديگر همكاري كند. همسرش گلي، ديگر عاشقش نيست. دخترش آلما، بزرگ شده و ديگر مستقل است. مادرش جيران، پير شده و كم‌كم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابي به نام آني، او را هر جا مي‌رود تعقيب مي‌كند و اصرار دارد حسن او را وارد دنياي سينما كند. از همه بدتر، قاتلي در سطح شهر مشغول كشتن كارگردانان سينماي ايران است، اما حسن را ناديده گرفته…
 
دانلود فيلم هشتگ نغمه و روژين مادراني از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازي دارند. اين دو چشم و هم چشمي زيادي در زمينه هاي پوشش و اتومبيل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دياكو پسر نغمه و رايكا پسر روژين هر دو در يك مدرسه درس ميخوانند كه از سطح ضعيفي برخوردار هستند. اميرعلي يكي ديگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتي چشم و هم چشمي مادران همكلاسي هاي خود را مي بيند پيشنهادي به مدير مدرسه مي دهد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.