4 فيلم جالب ايراني

۱۲ بازديد

دانلود فيلم لازانيا  لازانيا فيلمي از حسين قناعت و به تهيه كنندگي احمد احمدي محصول سال 1396 است. پخش «فيلم سينمايي لازانيا» بر عهده رسانه فيلمسازان مولود است.«سينمايي لازانيا» يك كمدي پربازيگر است و گفته مي‌شود ، جواد رضويان پس از گذشت سالها دوري از سينما با نقش تازه و متفاوتي در اين فيلم كمدي حضور دارد. اگر به دنبال يك فيلم كمدي و سرگرم كننده هستيد، توصيه مي كنيم كه به تماشاي فيلم لازانيا برويد. جواد رضويان بعد از مدتي دور بودن از سينمايي ايران با اين شركت در اين فيلم به اين دوري پايان داده، اين كمدي از فيلم هاي  پربازيگر سينماي ايران است.

دانلود سريال هيولا «هيولا» يك كودي اجتماعي فوق‌العاده است و مي‌تواند يك شاهكار باشد.»بر اساس اين گزارش، همكاري مهران مديري با برادران قاسم‌خاني از سريال‌ كمدي «پاورچين» آغاز شد و پس از آن با سريال «شب‌هاي برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزارچهره» ادامه پبدا كرد. در شرايطي كه اين همكاري چند سالي بود كه متوقف شده بود، خرداد ماه امسال انتشار عكسي مشترك از اين هنرمندان در فضاي مجازي، از رفع اختلاف نظرها و حتي همكاري مشترك حكايت داشت.

اما مهران مديري در حالي از ساخت سريال براي شبكه نمايش خانگي خبر مي‌دهد كه پيش از اين معاون سيما ساخت سريال جديدي توسط مديري در تلويزيون را اعلام كرده بود.

دانلود فيلم قانون مورفي رامبد جوان دوست دارد كه به سينماي ايران كمك كند و تلاش مي‌كند كه سينماي اكشن را وارد وادي سينماي كشور كند. او اين تلاش را براي اولين بار در فيلم نگار انجام داد و توانست با ساخت نگار، يك فيلم با سوژه‌اي خاص نسبت به ساير آثار ايراني بسازد و رگه‌هايي از اكشن هم در آن جاري سازد. نگار نتوانست آنچنان كه بايد موفق شود ولي در كل فيلمي متفاوت با ديگر آثار سينمايي اين روزها بود و نشان داد كه رامبد جوان حاضر است ريسك‌هايي را به جان بخرد و فيلمي متفاوت خلق كند.

دانلود فيلم مغزهاي كوچك زنگ زده «مغزهاي كوچك زنگ زده» فيلمي است كه موقعيت‌هاي جدي و خشن را با موقعيت‌هاي پر سر و صدا و بامزه درآميخته است و به همين سبب نمي‌توان تصميم گرفت كه لحن فيلم به كدام يك پهلو مي‌زند. «خشونت» از آن دسته موضوعاتي است كه در كمتر فيلم ايراني شاهد آن بوده‌ايم و «مغزهاي كوچك زنگ زده» شايد يكي از اولين مهم‌ترين فيلم‌هاي سينماي ايران باشد كه با محوريت خشونت پيش مي‌رود. در اين فيلم شاهد روايت خانواده‌اي هستيم كه در ساده‌ترين لحظات زندگي‌شان به نوعي خشونت دچار هستند و بدترين ناسزاها و بد و بيراه‌ها را نثار هم مي‌كنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.