3 فيلم پيشنهادي ايراني

۱۳ بازديد

دانلود فيلم قانون مورفي رامبد جوان دوست دارد كه به سينماي ايران كمك كند و تلاش مي‌كند كه سينماي اكشن را وارد وادي سينماي كشور كند. او اين تلاش را براي اولين بار در فيلم نگار انجام داد و توانست با ساخت نگار، يك فيلم با سوژه‌اي خاص نسبت به ساير آثار ايراني بسازد و رگه‌هايي از اكشن هم در آن جاري سازد. نگار نتوانست آنچنان كه بايد موفق شود ولي در كل فيلمي متفاوت با ديگر آثار سينمايي اين روزها بود و نشان داد كه رامبد جوان حاضر است ريسك‌هايي را به جان بخرد و فيلمي متفاوت خلق كند. اما بخت و اقبال نه چندان خوب نگار در گيشه، باعث شد كه رامبد جوان از بلندپروازي‌هاي خود كم كند و تصميم بگيرد كه اين بار ايده‌هايش را در قالب يك فيلم كمدي به سينماي ايران تزريق كند. در مطلب نقد فيلم قانون مورفي مي‌خواهيم بدانيم كه آيا تزريق كمدي فانتزي با آن ايده‌آل رامبد جوان تركيب مانوسي داشته و يا شكست خورده است؛ با روزياتو همراه باشيد.

دانلود فيلم بدون تاريخ بدون امضا بدون تاريخ، بدون امضا فيلمي به كارگرداني وحيد جليلوند، نويسندگي علي زرنگار و وحيد جليلوند و تهيه‌كنندگي احسان عليخاني و علي جليلوند محصول سال 1395 است.

دانلود فيلم خانم يايا فيلم سينمايي خانم يايا با وجود اينكه از دور اثري خوب ديده مي‌شود اما از نزديك اتفاقي منفي در سينمايي امروز است. خانم يايا نه تنها بدترين فيلم كاهاني محسوب مي‌شود بلكه مي تواند يكي از شانس‌هاي اصلي بدترين فيلم اكران شده در سال جاري نيز محسوب شود.فيلم سينمايي خانم يايا با وجود اينكه از دور اثري خوب ديده مي‌شود اما از نزديك اتفاقي منفي در سينمايي امروز است. خانم يايا نه تنها بدترين فيلم كاهاني محسوب مي‌شود بلكه مي تواند يكي از شانس‌هاي اصلي بدترين فيلم اكران شده در سال جاري نيز محسوب شود.

عبدالرضا كاهاني كه سابقه همكاري موفقي با عطاران داشت اين بار به سراغ همين الگو رفته مي‌خواهد با نوعي از كمدي سطحي فروش خوبي را به ثمر برساند. چاشني اين اتفاق را مي توان در همكاري حميد فرخ نژاد، امين حيايي و رضا عطاران ديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.