فيلم واي آمپول

۱۲ بازديد

 

دانلود فيلم واي آمپول كامل
عكس ارائه شده از پوستر فيلم وآي امپول كه علي صادقي را مشاهده مي كنيد » دانلود فيلم واي آمپول كامل و تماشا فيلم واي امپول با 4 كيفيت
فيلم ايراني كمدي واي آمپول به انگليسي به معني Wow ampoule - vay ampool - مطابق معمول دانلود فيلم ايراني به سراغ دانلود فيلم واي آمپول به صورت كامل با هنرنمايي علي صادقي و رضا شفيعي جم در سايت ابزار وبلاگ حرفه اي مي رويم.
البته قرار بود فيلم طنز واي امپول با نام به خاطر يك آمپول ناقابل به پخش برسد كه با تغيير نام مواجهه شد فيلم شاد واي امپول با تم شاد كودكانه با هنرنمايي بازيگراني معروف كمدي ايراني به نام : حديث فولادوند-رضا شفيعي جم-علي صادقي و شهرام قائدي در سال 96 ساخته شده و يكسال بعد به اكران رسيده است.در تاريخ امروز زمان پخش فيلم واي آمپول در نمايش خانگي بروزرساني شد و قرار است واي امپول را در ماه اخر سال 97 در شبكه خانگي ببينيم.
پيش از اين از علي صادقي بازيگر كمدي ايراني فيلم طنز واي آمپول - دانلود فيلم دم سرخ ها قرار گرفت كه اين فيلم هم قرار است در ماه جاري در نمايش خانوادگي منتشر مي شود.فيلم واي امپول قصد دارد در داستانش به ترسهاي كودكانه اي كه همه ماها در دوران كودكي از امپول داشتيم! در فضايي طنز آلود و شاد بپردازد.
مدت فيلم واي امپول به كارگرداني عليرضا محمود زاده تقريبا يك ساعت و سي دقيقه است.
پيش از ايندانلود فيلم خوك–دانلود فيلم مغزهاي كوچك زنگ زده– دانلود سريال هيولا براي دانلود قرار گرفت كه اگر هوادار فيلم و سريال ايراني هستيد پيشنهاد ميكنيم اين فيلم و سريال ها را نيز دنبال كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.